Андрэй Картун: электронны гандаль павінен стаць адным з галоўных каналаў прасоўвання беларускіх тавараў на экспарт
Аб гэтым заявіў Першы намеснік Міністра эканомікі Андрэй Картун у эфіры перадачы «Экономическая среда».
Па словах Андрэя Картуна, электронная камерцыя – гэта хуткарослая высокатэхналагічная галіна, якая акумулюе перадавыя лічбавыя тэхналогіі, што забяспечваюць празрыстасць здзелак і спрашчаюць спажыўцу ўзаемадзеянне з вытворцам і прадаўцом.
«Калі казаць аб гандлі, то ўваход у анлайн-бізнэс, безумоўна, абыходзіцца значна танней, чым адкрыццё традыцыйнай крамы рознічнага гандлю. Тут не трэба запаўняць таварамі прылаўкі, мець нейкую абаротку. Зноў жа, адпадае неабходнасць у арэндзе гандлёвага памяшкання, дастаткова склада. Плюс хуткасць: інтэрнэт-крама можна адкрыць, умоўна кажучы, за 15 хвілін, падабраўшы прыдатны праект сайта.
Але важна разумець хто гэтыя тавары ў вас набудзе? Сучаснаму спажыўцу патрэбны хуткасць і зручнасць. І тут без дакладна выбудаванай лагістыкі ніяк не абысціся. Таксама ёсць пытанні з асартыментным пералікам – не ўсе тавары, якія прадаюцца ў рознічнай сетцы, можна рэалізоўваць у інтэрнэце», – адзначыў першы намеснік кіраўніка эканамічнага ведамства.
Значны фрагмент дыскусіі датычыўся патэнцыялу электроннага гандлю для стымулявання экспарту.
«З аднаго боку, гэта найважнейшая прылада задавальнення ўнутранага попыту. Узровень дабрабыту насельніцтва расце, і людзі зацікаўлены ў тым, каб максімальна хутка знаходзіць і набываць які цікавіць іх якасны тавар або паслугу.
А для вытворцы – гэта шанец хутка і з мінімальнымі выдаткамі зайсці на новы рынак. Нашы прамысловыя прадпрыемствы пакуль толькі пачынае актыўна выкарыстоўваць гэты перспектыўны канал прасоўвання сваёй прадукцыі, і яшчэ недастаткова прадстаўлены на буйных гандлёвых інтэрнэт-пляцоўках», – падкрэсліў Андрэй Картун.